Hard work

Jag jobbar, jobbar och jobbar. Plus att jag fått mig en förkylning på det. Snor och slem i halsen. Mumma. Nej inte direkt. Jag är nu inne på min nästa sista vecka med jobb. Imorgon är de fredag och det betyder att det är endast en vecka kvar av jobb efter denna dag. Underbart den 27 augusti då pengarna rullar in på kontot. Då blir de att inhandla en HTC till mig!

Ja vad mer då. Jag kan inte träna för att jag är slemig och dann i halsen och förkyld. Går inte ned till hallen heller för att jag inte vill smitta de andra i laget. Så jag kommer hem från jobbet och sen sover jag typ. Hm. Roligt liv.

På måndag ska mamma och jag ringa till Stockholm också och be om operationstid.. De sa att man kunde få de samma vecka, så nästa vecka kanske jag ligger på operationsbordet.. Vem vet. Annars blir de veckan efter de. Operation blir de dock. Jävla handled alltså.. 8 veckor rehab, sedan blir de handboll som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0