Bye bye Eskilstuna, Hey Eksjö!

Idag bär de av neråt i landet. Ska nämligen hänga i Eksjö till på söndag. Det är träningsläger och jag har sett programmet så jag säger att det är dödarträningsläger. Kommer jag hem och kan röra mig är de något allvarligt fel. Redan idag har vi två saker på programmet, match mot ett div 2 lag samt löpning i 45 minuter typ direkt efter matchen. Woho.

Det roliga är att jag iaf kunde hänga med på detta läger. Det är bra för mig, jag kommer träna sönder mig precis innan operationen. Och sedan blir de ju vila några dagar efter operationen och sedan blir det som träningsläger för mig i 6 veckor. Jag kommer ha intervaller och löpning många gånger i veckan om man säger så. Pappa ska lägga upp något bra för mig, så jag kommer tillbaka till handbollsplanen i riktigt bra skick. Jag både älskar och hatar tanken av att nästan endast löpa i 6 veckor.. Jag hatar löpning! Men jag behöver det.



Operationen kommer äga rum den 24 augusti 08.00 på akademikliniken. Operationen tar ca 1 timme, beroende på hur mycket och vad de måste göra. De kommer söva mig också, helvete tänkte jag. Sist spydde jag massor och var verkligen "aspackad". Haha. Var nästan som att jag hade fått i mig lite väl mycket alkohol och jag kommer inte ens ihåg  vad jag hade sagt.. Men nu ska jag fortsätta sova efter att jag vaknat upp! JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0