Svenska B

Sitter här och skriver på mitt PM till nationella pratdelen. Känns inte så jätte bra men men... Måste slipa på det jätte mycket! Och allt är så stressigt just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Höll på att börja gråta igår kväll när jag tänkte på morgondagen...

Hur mycket nationella som helst nu och jag spyr snart!!!

Fredag 23/4 Svenska B, skriftliga.. 5 timmar.
Torsdag 29/4 Engelska B, skriftliga, 100 minuter. (?)
7/5 Engelska B, läs och hörförståelse, 80 minuter. (?)
18/5 Matte B

Och då har vi inte bestämt muntliga på engelska än, plus att jag har en del som släpar fortfarande. Eller ja, två arbeten. Natur och friluftsliv och engelska boken.. Men nu ska man lägga fokus på alla nationella också. Plus att jag har jätte viktigt prov i naturkunskapen v18 också!!! ÅÅÅÅÅH!!!!

Bara jag som får panik ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0