Stolt, 3 dagen.

Inne i dag 3 nu och mår fortfarnde piss, men känns som att lite energi har kommit tillbaka nu. Igår hade jag absolut inge energi alls i kroppen, men idag känns de lite bättre, men framför allt - jag mår bättre psykiskt!

Gick upp tio, sedan gick jag ut och sprang runt elva tiden medans Tobias var ute med Luna på en långpromenad. Sötnosen Luna mår dåligt, hon spyr och har sig :( Hon har ju precis fått fästinghalsband plus att vi avmaskade henne imorse så nu spyr hon slem :( Usch usch..

Men som sagt, sprang i 57 minuter och de kändes bra och dåligt. Benhinnorna är dåliga men att jag sprang kändes bra.

Nu ska vi iväg och äta hos Tobias mormor, lassange står på schemat.


Kommentarer
Postat av: jossan

bra att du mår bättre gumman! du klarar det <3

2010-04-30 @ 13:23:54
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0