Ny vecka, välkommen.. Suck

Igår rättare sagt var de ny vecka och jag vill bara spy. Skoltröttheten har inte gått över, den har snarare sagt bara blivit värre och värre och jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu. Två arbeten ligger fortfarande och väntar på att få bli klara.. Jag måste ta tag i allt nu!

Idag har jag fått något jag velat ha ett tag också, nämligen windows 7. Min skoldator började leva sitt egna liv i helgen, så då var de bara att lämna in datorn hos snälla It-danne och be honom ghosta den. Och så är den som ny igen.



Lite snyggare än vista måste jag erkänna, stort plus är att de segar inte ned datorn! I sommar ska jag nog köpa de till min privata dator, hatar vista. Segt! Men någon som vet om försäkringen fortfaranade kommer gälla på datorn då?! Hm.

Var hos Emma (sjukgymnasten) idag också och fick lite skäll. Nu måte jag ta tag i min rygg och träna träna träna. 4 gånger i veckan minst. Nu gäller de verkligen! Jag längtar till Juli då vi är "lediga" och tränar när vi vill. Då är de två saker som står på mitt schema - löpning & bålträning. Ska bli lättare och snabbare, men inte svagare. Alltså gå ned i fett, bli mer explosiv som jag sagt länge nu.. Hm, går inte så jätte bra.

Idag är det löpning som står på schemat, 7,5 km och jag var smart och laddade min ipod idag, har stått på laddning sen imorse så det känns super.

Tycker synd om dig, men vet inte vad jag ska säga...

Imorgon väntar minnesstund också, känns jobbigt och bra på samma gång. Känns bra att vara där, visa att jag bryr mig och tänker på familjen. Och jobbigt att det faktiskt är någon man kände som gått bort, alldeles för tidigt. Förstår inte hur det kan hända en så ung människa. Tårar kommer nog spillas.. Usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0