Kroppen gör ont

Tisdag, 7,5 km löpning, igår, 3 matcher och ett 1 stykepass, idag 1 handbollspass! Känns så jävla bra. Och jag har ätit rätt bra i veckan också. Godisen har varit näst intill helt borta. Känns bra! Imorgon är de träningsledigt, och det är jag värd!

Imorgon väntar nationella i svenska b, skriv delen och vi får inte skriva på datorerna, jag säger bara - skrivkramp efter 2 min. Och så känner nog de flesta som går på JB. Datorn är ju allt vi använder. Haha.  Men de går nog bra. Slutar efter det, eller om man blir kallad på stuga så måste man gå på den.

Jag hatar det jag ser. Undrar hur sommarn kommer vara.. Fan heller att jag visar mig såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0