Krekolas

Nu är det gjort och det känns så jävla skönt. Min intensivkurs på 3 veckor är lagd och massa körlektioner inbokade. Teori kurs inlagd också! Känns så jävla nära nu, även fast jag inte ens fått hem de där jävla papprena!

26/5 är det riskettan.
2/6 börjar min teorikurs, som är 4 onsdagar i rad.
Vecka 25, 26, 27 har jag 20 körlektioner inbokade, samt halkbana.
Dock kommer nog inte samtliga 20 körlektionerna användas, då varken jag eller killen jag pratade med tror jag behöver så många, men bokade in ändå om de nu skulle behövas, vem vet. Jag kan ju vara seg som fan på att köra bil ;)

När jag fått hem de där jävla papprena så blir de ut och köra, och då blir de också att ringa körskolan och boka in några andra saker ;) Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0