Imorgon kommer jag hem

Ja, nu är det bestämt, imorgon rullar bilen till Eskilstuna igen. Så nästan en vecka stannade jag här. Men som man brukar säga - borta bra, men hemma bäst. Jag saknar faktiskt min familj väldigt mycket och har sjuk hemlängtan!
Idag har jag och Tobias varit duktiga, vi har rengjort bil och bildäck, samt rengjort bilen inuti. Klapp på axeln, som belöning till de blev de pizza. Jag vet att jag ska egentligen vara nyttig, men tar upp de igen efter lovet. Just nu spelar Tobias och jag väntar på att få gå ut. Vi ska ut och ta en promenad har jag bestämt. Men får väl se om jag får ut skitungen någon gång!

Imorgon får jag krama om Luna igen också, åh! Saknar henne.



När Luna var lite mindre än var hon är nu! Hon är faktiskt hela 6 månader nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0