Bästa klassen!?

Fått tre söta kommentarer på mitt inlägg igår angående min nya "diet". Bli nyttig och börja trivas med min kropp igen. Jag har kommit på att jag har verkligen världens bästa klasskamrater! Ni är guld värd, bara så nu vet. Hade inte ni funnits i skolan hade jag inte gått i skolan, ärligt. Då hade jag nog hoppat av för länge sen.

Nu sitter vi i skolan och har specialidrott, skriver om något os och jag och Lis valde OS i Kina.




Lite häftiga byggnader och stora! Den längst ned till höger rymmer 91,000 åskådare, vet ni hur stort de är? Globen rymmer 16,000!

I eftermiddag ska vi tillbringa tiden i Vilsta och gå igenom saker inför Adventure camp (stavning?). Känner mig inte så jätte taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0