Valpägare snart?

Nu verkar de vara ganska seriöst. Vi har kollat upp så det alltid kommer vara någon hemma under 4 veckors tid. Plus att vi ska sätta oss ner idag och prata igenom allt. Vi har hittat hundarna vi vill ha, vi har kommit överrens om att vi vill ha en hona. Ja, känns ganska seriöst just nu, till och med pappa sa igår "ring till uppfödarna".  Det känns väldigt nära nu!!


Hunden är en blandras, med lite engelsk springer spaniel på precis som jag ville, sen är de två andra raser i den, fast dom la jag inte på minnet. Den liknar mest en springer spaniel tycker jag. Jätte söt, fast det är inte hunden på bilden!

Håll tummarna nu! För jag gör verkligen de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0