Torsdag, pannkakor

Idag är det torsdag, dödar dagen enligt mig. Och fyfan, kom på nu också, vi har matte och jag har glömt min miniräknare, fuck no!

Tillbaka till idag då - har engelska just nu, ska skriva en uppsats om en artikel vi har läst och jag blev precis klar, blev 700 ord till slut och jag är väldigt nöjd. För jag hatar engelska! Sista tre timmarna idag är det matte b och vi skulle ha gjort uppgifter till idag som jag såklart totalt glömt bort, då får göra dom ikväll och sen lämna in dom nästa gång.

Ikväll är det träning som vanligt, och då ska vi filmas också. Haha, bara för de kommer träningen gå skit dåligt, men aja.

Nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå

PS! PANNKAKOR TILL LUNCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0