Tisdag 10/11

Godmorgon, detta inlägg blir väldigt kort för måste cykla till bussen snart. Idag är det tisdag, och det betyder träningsledigt. Känner också att jag behöver det. Ringt vårdcentralen på morgonen och dom ska ringa mig runt tjugo i nio idag. Så ska jag prata med dom om mitt tillstånd med bröstkorgen och ryggen. Gick åt helvete igår, jobbigt att andas vid ansträngning, så.. Bra i alla fall att jag tar tag i det nu.

Idag vet jag inte vad vi har i skolan? Haha. Men har för mig att det är vård i alla fall, då blir det att djura lite, skrivit typ två rader och det ska vara fem sidor långt tror jag och ska in imorgon? Hm. Plugg dag kanske? Skulle behövas så jag ska nog göra lite nytta idag. Samt ta det jävligt lugnt! Gossip girl och One tree hill idag också. PUSS!

Längtar till helg, ge mig fredag och babys famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0