Sanningen bakom Mickis hår..

Detta är en tragisk historia.. Historian om mitt hår som inte längre vill leva, ungefär i alla fall. Det värsta började väl år 2005 då jag var i Thailand och som alla vet hade jag väldigt lockigt hår och plattade de jämt, så bestämde mig för att rakpermanenta det. Och det var nog de dummaste jag någonsin gjort i hela mitt liv. Mycket hår gick av och sen dess har de mått skit. Men jag har också färgat de fram och tillbaka för jag har så svårt att bestämma mig hur jag ska ha det.



Blond till brunett. Hela tiden.

Nu har mitt hår gått av ännu mer. Kul? Nej. Men jag har själv satt mig i sittsen, förstört mitt hår. Så nu har min kära mor sagt ifrån. Jag får inte färga håret mer. I slutet av månaden ska jag klippa igenom håret ordentligt, och sen bara köra inpackningar och låta de växa ut? Hm. Kommer se ut som ett helvete, eftersom jag nu är brunhårig och är rätt ljus i vanliga fall. Men ska försöka klara de. Får väl se.

Vad tror ni? Klarar jag av att inte färga håret mer?
Jag tror inte det :(

Kommentarer
Postat av: johanna

du klarar de ! :):)

2009-11-19 @ 21:23:21
URL: http://jwalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0