Onsdag 18 november

Sitter just nu på omvårdnads lektionen. Hade handboll imorse och det var tungt för var så himla trött! Somnade sent igår igen, förstår inte vad som är fel, sover inte under dagen, men ändå har jag svårt att somna på kvällen ändå? Blir så arg på mig själv. Måste ju kunna sova? Men i alla fall. Sen har vi omvårdnad på nu eftermiddagen och det har gått bra. Skrivit klart om allt om sjukdomen, så de känns bra.

Slutar 15.20 som vanligt och sedan har jag träning 19.45 ikväll, löpning ute och jag kände imorse hur mina benhinnor dunkade och gjorde väldigt ont. Så får väl se hur de går, men är styrka sen och de är väl kul. Trött på att vara så jävla svag i mina kycklingben!

Nej, bjuder på en bild från fotorundan med Emelie i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0