Onsdag 11/11

GRATTIS TILL MIN LILLEBROR SOM FYLLER HELA 15 ÅR IDAG! :)

Dagen har varit lugn, skapligt i alla fall. Hade specialidrott imorse och det var tungt som alla fysisk aktivitet är för mig just nu. Men 4 personer från Västerås var här och tränade med oss, och tre av dom var killar, så de märktes kan jag säga. Hej jätte svag? Ja. Direkt efter passet så åkte vi till stan, gick till fortet och åt och sen direkt till munktell och hade fystester. Gick väl haha, bra med tanke på omständigheterna. Blev kallad snygging hann man också med, haha! Sprang inte cooper med tanke på min bröstkorg, känner inte riktigt för att döda mig själv just nu, denna vecka går ut på att jag ska bli bättre och att min bröstkorg helst ska få vila så mycket det bara går. Så ska springa de senare med alla människor som är sjuka!! Många som är sjuka just nu och det märks! Tomt utan er tjejer.

Åkte hem och lagade tacos och mumsade i mig de nyss och nu sitter jag här. Träningen ikväll börjar klockan kvart i åtta, så det är många många timmar kvar. Dock kan jag inte plugga eftersom skoldatorn är i skolan! Så blir väl pilla navel eller något (SOVA!) tills täningen börjar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0