Nystart

Alla som brukar läsa min blogg ser att jag raderat samtliga inlägg. Och det är för jag tänker göra en nystart här. Finns vissa om klagat på vissa inlägg och som inte vill vara en del av min blogg och det får jag väl acceptera. Därför börjar jag om och tar bort de personer som inte vill vara med i bloggen, så slipper de det.

Dag idag då, var i skolan som vanligt, hade redovisning och sen massageprov. Slutade runt kvart över två, och sen åkte man hem, sov, åt och åkte ner till träningen som började halv sex, tränade till sju och åkte hem. Satte mig här och bara tog det lugnt. Åt och nu sitter jag här igen. Imorgon är det match mot Norrköping på hemmaplan som gäller så ska strax gå och lägga mig. Lyckad fredag? Nja. Inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0