Min träningslediga dag!

Idag har jag verkligen tagit vara på min träninglediga dag och det känns sjukt bra! Efter skolan var de planerat att jag och bettan skulle till Carino och sola, men nej, presentkortet funkade bara till behandlingar och absolut inte till solkort eller solarium, jaha - kul? Nej. Men tog en elevmassage istället på en timme. Så himla skönt!



Sen åkte jag hem och då kom Björn hit. Och jag bytte mitt presentkort på carino - 350 kr kvar mot en kebabtallrik och glass. Smart Michaela, jag vet ;) HAHA. Men de sög när man inte kunde sola för de.. Haha. Så vi åkte och åt och sådär, kollade gossip girl och one tree hill. Super roligt, har alltid så roligt tillsammans med Björn. Och han åkte nydligen hem och här sitter jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0