Måndag, älskade måndag

Ja, nu sitter jag i skolan och verkligheten. Idag är det estetiskverksamhet - foto och sen är det specialidrott. Skönt, slutar tidigare än vanligt. Halv tre istället för tjugo över tre. Mums. Dock är dagen väldigt seg och jag känner mig inte alls pepp. Fick ockå reda på att på onsdag är det en helvetesdag. Specialidrott på förmiddagen och sen är det fystester. Är jag sugen på det? Nej verkligen inte peppad på att springa cooper igen. Nej, så de får gå som de går, ingen tid jag tänker bry mig om ändå.

Ge min fredag, fredag, fredag!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Jaha :) där ser man, han bor i skånsta tror jag det heter, inte så långt utanför city, ganska nära dommarudden, om du vet vart det ligger :)

2009-11-09 @ 09:00:55
URL: http://emmasternrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0