Läkaren

Var hos läkaren idag för att kolla min bröstkorg, kolla upp vad de är för fel och även kolla så det inte är något med lungorna. Kom dit och han frågade lite och sådär, sen så kollade han lite, och sen fick jag blåsa. Min lungkapacitet var det absolut inge fel på - har samma som en 20 åring som är 185cm lång. Haha, så det var verkligen inge fel på det. Så han trodde de var nått knas med bröstkorgsleden bara, den ville inte riktigt bara. När man andas in så måste den ju liksom utvidgas lite typ? HAHA. Ah, och det vill den inte, plus min inflamation dårå, så det var väl inge konstigt tyckte han? NEHE tänkte jag. Fick naproxen mot ledvärk som jag ska ta 1-3 ggr om dagen plus äta min voltarenkur klart.


Fick även ta blodprov, får resultaten nästa torsdag. Tills dess är de väl bara pina igenom sig skiten, få ont och svårt att andas så fort jag antränger mig de minsta fysiskt. Kul? Nej, ingenstans. Imorgon är det cooper och beep, fuck it. Tänker inte bry mig om de, gå runt cooper? Och gå beep. Typ. Orkar inte...

Ps. jag hatar nålar och blod, så yr blev jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0