Kunde inte

Såklart så klarade jag inte det jag sagt, utan mobil och dator i 12 timmar, hm blev svårt. Speciellt när vissa saker löste sig och sådär. Men har faktiskt inte setat vid mobil eller datorn så jätte mycket i alla fall! Man ska ju börja smått eller hur?! Någon dag ska jag klara mig asbra utan mobilen och datorn i över 12 timmar, kanske 24 timmar? Hm. Får helt enkelt se.

Fick samtal av Thomas idag och sen såg jag på mejlen att det är två matcher på söndag nästa helg? Hm. Lyckat att lägga allt på vår lediga helg då jag planerat att åka bort? Och jag vet att det är flera som ska göra samma sak som jag - åka bort över helgen. Visste att det var lite för bra för att vara sant med en helt ledig helg. Men jag ska faktiskt säga nej. Jag har bestämt att åka bort denna helg sen långt tillbaka och varför be om lov när vi ändå är helt lediga?

En ledig helg att återhämta sig och så kanske mina revben blir bättre? Hm. Kommer nog uppsöka läkare i veckan som kommer, eftersom det inte hänt speciellt mycket sen jag började ta voltaren (tabletter), dock funkade de ganska bra idag, men hade tagit smärtstillande ca en timme innan matchstart, så.. Hm, men att få en klockren knuff på bröstkorgen var inte något som var speciellt skönt märkte jag. Men som sagt, ska till läkaren och kolla, så det verkligen inte är nått jävla skit. Kanske behöver jag bara ta det lugnt och vila lite? Kanske inte bara räcker med att ta några tabletter så är inflamationen över.

Oj vad jag bablar på!

Kommentarer
Postat av: elisabeth :)

hmm ;)

2009-11-08 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0