Dags att bli brun igen

Ringde och bokade massage idag, men sen kom natha in och gav mig ett persentkort hon inte skulle hinna anväda, på carino. Hon hade planerat att ta en massage där, men den går ut redan 4 december och hon hinner inte bli helt frisk innan, tur kom mamma på - jag hade precis bokat massage den 15 december, så jag bytte mitt presentkort på 500kr till ett presentkort på 600kr på carino, ojdå, jag byter upp mig här. Och jag är inte ens sugen på massage, så imorgon ska jag spendera 500kr på först ett 10 gångers solkort för 450 kr och sedan sola en gång för 50 kr och sen kanske jag hittar någon billig pryl där för 100 kr om jag har tur.

Så nu är det bye bye till bleka michaela, jag höll ju mig så himla länge! Stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0