Bättre och bättre

Nu orkar jag i alla fall göra saker. Igår låg jag död i sängen hela dagen. Idag orkade jag i alla fall gå upp och idag har jag varit vaken hela dagen. Var nog ändå rätt bra att vara hemma en dag extra, hade nog inte gjort någon nytta i skolan idag precis. Igår hade jag lite feber också. Hm. Blir svin trött av att bara gå upp för trappen, haha lyckat.

Ingen träning för mig idag inte. Imorgon ska jag i alla fall till skolan igen. Och träna!! Saknar de, och det var liksom bara två dagar sen.

Någon dataanörd som kan förklara detta för mig - hur kan min skoldator vara bättre än min privata dator, fast min privata datorn har bättre delar än min skoldator? Hm. Något att klura på va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0