Ännu en ny skolvecka

Godmorgon, måndag morgon och skolan börjar igen. 5 dagar kvar till helg, ge min de nu nu nu! Jag vill bara ha lov just nu, är så trött på skolan så det är sjukt. Har aldrig i hela mitt liv varit så skoltrött som jag är nu. Men det är väl bara bita ihop och le antar jag. Idag får vi kakor i alla fall och jag har beställt två burkar så idag blir de moff. Tack för det i alla fall.

Btw så ska jag bara vara med på första lektionen, ska iväg och vaccinera mig idag, mot svinis. Jag, Bettan och Annelie. Så sjuk imorgon eller? Hm, ah kanske. Så träningen ikväll är ändrad till gym och på onsdag handboll istället. :)

Nu ska jag väl fixa de sista och sedan cykla till bussen, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0