Underbar natt

Inatt fick jag sovsällskap av min kära pojkvän, hur underbart som helst. Fast även känns de ju lite konstigt att bara sova en natt och sen åker han hem, är ju van vid minst två nätter tillsammans. Men det var skönt att få ha en liten vanlig vardag tillsammans med honom, ja, ni förstår. Måste också nämna att han är världens bästa och jag älskar honom så sjukt mycket!!

Idag då, gick upp tidigt eftersom älskling skulle iväg, mamma skjutsade honom till tåget medans jag tog hand om hunden. Sedan var de bara lugnt fram till lunch, då lämnade vi över ansvaret på Luna till Pierre och mamma och jag åkte runt. Först till expert, för min privata dataladdare har pajjat, så gick dit och snacka lite med dom, fick ett nummer till hp ringde dom och dom skickade en ny direkt, skönt. Sedan blev de handla lite på coop, sen förbi apoteket och inhandla nässpray (blivit jätte förkyld), sedan till skolan och hämta min nya laddare till min skoldator, hur otur har jag, två hp laddare sönder på samma gång. Jag hade tur nu iaf, de hade fått in laddare och sådär, så nu har jag iaf en hp laddare och den funkar ju till båda min datorer! :)



Nu blir de lite lugnt, och sen mat och sen ikväll är det träning, dock ska jag köra lugn eftersom jag är på väg att bli sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0