Snart slutar jag skolan!

Ja klockan är tre och om 20 minuter så slutar jag. Då ska jag hänga med Johanna till hennes plastmammas salong och fixa mina naglar, Bettan ska också hänga med. Och sen ska jag hem och plugga lite. Måste bli klar med vårdarbetet idag känner jag, och måste också plugga matte tillsammans med min pappa, så jag förstår och kan förklara allt så bra som möjligt. Vi har nämligen muntligt prov på torsdag i matte, och ska försöka satsa på vg, ett litet mål jag har, når jag de kommer jag bli glad.

Denna helg är det sjukt mycket handboll. Idag är de ledigt, träning imorgon, match torsdag, träning fredag, jsm lördag och söndag. Mina benhinnor kommer döda mig. Men på fredag ska jag till nått ställe och fixa ilägg, kanske de hjälper. Hade de förr för jag belastade mina knän fel, så fick jätte ont. Och man kan behöva de för benhinnor också. Så ska testa det, blir de inte bättre någon gång vet jag inte vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0