Sjätte raka, check.

Igår åkte Göksten div 2 laget till Vadstena, blev vinst med 8 bollars marginal och det kändes så skönt med sjätte raka segern. Vi är inne i en sjukt bra trend just nu. En cool grej att vi avgjorde matchen ganska tidigt, vilket vi sällan gör, vi ledde med 6 (!) bollar i paus. Dock gjorde Elli illa sig redan efter 10 minuter och jag är orolig för henne! Måste skicka iväg ett sms och fråga hur de är med henne..

Kom hem runt 00.00 och sedan kollade jag på Paradise Hotel, var ju parcermoni, kan jag ju inte missa, haha. Somnade runt ett kanske, och sedan vaknade jag upp kvart över tio imorse. Skönt. Vi JB ungar är lediga idag och vi som ska spela JSM i helgen är också lediga från träningen ikväll, så en hel ledig dag och det tycker jag om. Skönt att få återhämta sig ordentligt. Så idag blir de bara lugnt, ikväll blir de mys med familjen och sen i säng tidigt.

Imorgon klockan 07.00 åker JSM truppen till Eksjö i småland för att spela steg 3 i Junior sm. Kommer hem på söndag kväll. Och förhoppningsvis har vi nått steg 4 när vi kommer hem!

Nu ska jag laga mig lite mat, överraskning - tacos! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0