Host, host..

Mår inge bättre idag inte, tränade inte igår för jag är jätte förkyld och har dessutom ont i halsen nu och slemmig. Förlåt att jag skriver ut det, men måste ju faktiskt säga som det är. Och när jag kostar så kännde som att ett lager typ skinn åker bort och de blöder! Ont med andra ord.

Dagen igår var seg och det kommer den vara idag också. Ska göra lite nytta, städa bland annat. Jul snart ju, haha, vi har inte ens tagit fram en julgran eller pynt. Det vi har är någon stjärn lampa och sen julljusstakar, men inge mer. Dags att börja pynta lite kanske? Tror faktiskt vi bara ska ta fram julgranen iår. Haha, Julstämning på hög nivå alltså.

Sov till halv två idag, skönt. Baby ringde och väckte mig halv tre inatt för att prata lite, kommer inte ihåg speciellt mycket men det var säkert att bra samtal. Haha. Sen gick jag upp, gick ut med Luna, åt lite frukost och sen ut med Luna igen. Kiss och bajs, usch! Hon har fått en dålig vana nu och börjat göra sin behov inne helt plötsligt. Förut sa hon iaf till när hon ville ut, men icke sa nicke. Det har hon slutat med. Hm, så blir mycket ut med henne nu så hon inte kissar och bajsar inne! Fyfan.

Nu ska jag väl ta tag i mitt liv. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0