Genomskådar min älskling

Bett honom fixa kompis till mig, och det var två dagar sedan ( han har mitt kort i stockholm ) sedan berättade han nydligen att han är och firar Johan. Haha, vi berättar saker för varandra tidigt.. Helt plötsligt när vi smsar så kommer de ett "du är bäst och är mitt allt". Jag svara glatt "du är också bäst och mitt allt :) men försöker du gottgöra för att du inte fixat de jag bett om och inte berättar saker för mig? :)" Får till svar - Du genomskådar mig alltid älskling :( Men jag pratar faktiskt rätt från hjärtat :$"

Haha efter ett tag kan man varandra utantill. Och Tobias och jag har väl kommit en bit på väg iaf. Min sötnos. Jag hoppas på en ros på fredag ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha ;)

2009-12-23 @ 12:17:54
URL: http://jwalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0