Full rulle hela tiden

Att vara valpägare tar väldigt mycket tid och energi har jag märkt, trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt. Men det är lätt värt de för hon är ju hur söt som helst! Och vara ute och leka med henne i snön är bara roligt. Dock är de jobbigt att behöva vara vaken länge för att gå ut med henne en sista gång och sen få henne att somna. Men inatt var hon duktig, hon sov själv i sin säng i hallen och sov hela natten. Hon är jätte duktig, bajsar och kissar inte inomhus heller! Måste bara ta lite kort på henne sen ska ni få se lite nya fräscha bilder på vårt nya hjärta i familjen!

Min handled och arm mår bara bättre och bättre iaf, nu kan jag röra mig, ungefär lite mycket som jag kunde innan, det är ju bra. Dock gör de ont ibland och rotation har jag problem med, men de största problemet är att det gör ont att spänna och liksom ta i med handen. Så handbollsspel känns långt bort :( Hoppas bara att jag är spelklar till 6 januari, annars vet jag inte vart jag tar vägen.

Ikväll ska jag med och kolla när vi möter Lindesberg, igen, fast på bortaplan. Blir att filma tillsammans med Elli som också är skadad. Håller tummarna för vinst! Och håller tummarna för att Arboga förlorar imorgon så då går vi om dom i tabellen, så då ligger vi tvåa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0