Fredag och lov för min del!

Idag är det sista dagen för mig innan lovet, jag är ledig måndag tisdag nästa vecka för att vi ska åka och hämta Luna (vår nya hund) på måndag och på tisdag får JB jullov, och jag måste vara hemma med Luna. Så lov för min del idag! Hur skönt som helst. Efterlängtat som fan.

Johanna klagade nyss på min blogg också. För att jag uppdaterar så dåligt. Hm, det är min blogg jag uppdaterar hur mycket jag vill! Och när jag vill så de så!

Idag kommer baby hit också, skönt att få ses igen. Innan vi ska åka hem ska vi förbi Ö&B och inhandla en julklapp, kanske två, vem vet. Hittat två  julklappar idag och har egentligen bara en kvar, men kanske ändrar mig sista sekund så. Hehe.

På måndag åker jag till Värmland och hämtar Luna också, åh längtar så himla mycket.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahah ;)

2009-12-11 @ 19:46:36
URL: http://jwalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0