25 december 09

God dag alla mina läsare, haha, det är ju så många!? Nej, inte direkt.

Idag vaknade jag klockan 13.30, ops. Sen låg jag kvar och degade i sängen en timme, sedan kom pappa ner och sa att det var mat, och han frågade också hur det var med mig. Bra säger jag.. Sen tänkte jag till, jag är lite deppig, men varför vet jag inte. Men baby kommer idag så de blir bra då!

Min handled har stannat upp, den vill inte bli bättre än såhär och jag har fortfarande ont. Det gör ont att bära en tallrik med mat. Rotation och så gör också ont. Blir så ledsen och arg, först gick allt som planerat, men nu har de stannat upp for real. Varit såhär några dagar nu och de blir inte bättre. Men så envis som jag är kommer jag träna handboll den 27;de iaf, jag tänker inte hålla på och göra annat på sidan om längre, jag klarar inte av det..

Kom nog precis på varför jag är deppig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0