22 december 09

Jaha, gick upp tidigt imorse för att hänga med mamma till tuna och stan för att inhandla de sista julklapparna. Åkte först till tuna och gick runt, hittade inte så mycket, en julklapp till pierre och en leksak till Luna. Och sedan åkte vi till stan, hittade julklapp till Tobias. Sedan kollade vi lite på nyårsklänning, det var ju bara att börja gråta, hittade ingenting alls. Så får väl ta något gammalt iår eller nått. Sedan blev de lunch på kebabhuset. Sedan till Willys och Rusta. Kom fram till att jag ska måla om mitt rum här nere! Yey. När de blir är en annan femma, först ska jag tjata på mina päron, behöver en ny lampa och en byrå. Sen blir de måla om. Puss på det. Storhandlade på Willys sen, och det var verkligen storhandlade!! Sen hem och nu har jag deckat här.

Min mage dödar mig. Mens kan dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: johanna

var glad för du får den iaf :OOOO

2009-12-23 @ 00:18:34
URL: http://jwalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0